Uzupełnij poniższe pola a wyślemy Ci dedykowane konto testowe całkiem za darmo!

    Otwarta rejestracja obecnie jest dostępna dla wybranych placówek:

    Po dokonaniu rejestracji link aktywacyjny do konta zostanie przesłany na adres e-mail. (Prosimy o sprawdzanie także folderu SPAM).

    Jeśli Państwa placówki nie ma na liście otwartych rejestracji prosimy o kontakt.

      Regulamin Zupitto

      Regulamin świadczenia usług i polityka prywatności dla Użytkowników
      przez Dostawców poprzez Portal obiado.pl
      I. Postanowienia ogólne

      1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Portalu przez Użytkowników oraz
        warunki świadczenia usług przez Dostawcę.
      2. Właścicielem Portalu jest Mandala Ventures P.S.A. z siedzibą pod adresem Pl. Teatralny 3 / 2, 50-051 Wrocław, NIP 8971916881, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze
        Sądowym (KRS) pod nr 0001013861.
      3. W celu korzystania z Portalu konieczny jest z dostęp do Internetu za pośrednictwem
        przeglądarki internetowej oraz posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej,
        umożliwiającego przeprowadzenie poprawnego procesu rejestracji Użytkownika.
      4. Niniejszy Regulamin jest udostępniany na Portalu www.obiado.pl w sposób
        umożliwiający Użytkownikom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści
        poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w dowolnym momencie.
        II. Definicje stosowane w Regulaminie
      5. Portal – oznacza Portal on-line prowadzony przez Mandala Ventures P.S.A. w języku
        polskim lub innych wersjach językowych, poprzez który dokonywane są transakcje
        sprzedaży pomiędzy Użytkownikiem a Dostawcą towarów lub usług, przy
        wykorzystaniu usług dodatkowych świadczonych przez Partnerów Właściciela
        Portalu, w szczególności dotyczących obsługi płatności on-line, utrzymywany przez
        Mandala Ventures P.S.A. w domenie www.obiado.pl., dostępny również w
        ramach innych portali internetowych prowadzonych przez kontrahentów Mandala Ventures P.S.A.
      6. Mandala Ventures P.S.A. lub Właściciel – oznacza spółkę Mandala Ventures P.S.A. ul.
        Pl. Teatralny 3 / 2, 50-051 Wrocław NIP 8971916881 REGON 524242170 KRS
        0001013861 Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział
        Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, będącą Właścicielem Portalu, kontakt:
        bok@obiado.pl
      7. Konto – jest to konto, gdzie gromadzone są dane Użytkownika oraz informacje o jego
        aktywnościach w ramach Portalu, prowadzone dla Użytkownika, umożliwiające
        między innymi dokonanie zamówień, płatności, zakupu towarów lub usług
        oferowanych przez Dostawców.
      8. Użytkownik – osoba fizyczna, która w ramach Portalu dokonuje lub dokonała zakupu
        towarów lub usług oferowanych przez Dostawców, która ukończyła 18 lat i posiada
        pełną zdolność do czynności prawnych.
      9. Operator Płatności On-line – oznacza Partnera Właściciela odpowiedzialnego za
        prowadzenie transakcji płatności za zakupione towary lub usługi pomiędzy
        Użytkownikiem a Dostawcą; Operatorami Płatności On-line są
        a. spółka Autopay S.A. z siedzibą w Sopocie, ul. Powstańców Warszawy 6,
        81-718 Sopot, NIP 585-13-51-185,
        b. PayPro S.A. Adres siedziby Pastelowa 8, 60-198 Poznań, NIP: 7792369887, c. Krajowy Integrator Płatności S.A. Adres siedziby Pl. Władysława Andersa 3, 61-894 Poznań, NIP: 7773061579

      c. płatności TPAY, obsługiwane przez firmę Krajowy Integrator Płatności S.A. ul.
      Św. Marcin 73/6, 61-808 Poznań

      1. Regulamin – oznacza niniejszy regulamin.
      2. Dostawca – oznacza podmiot:
        Agnieszka Majksner
        Al. Powstańców Śląskich 26, 30-570 Kraków
        NIP: 6461293546
        REGON: 240004153
        Tel: 509 171 464
        Adres email: agnieszka.majksner@gmail.com
        oferujący Użytkownikom towary lub usługi, za pośrednictwem Portalu
        obiado.pl współpracującego z Mandala Ventures P.S.A. na podstawie
        umowy o współpracy;
      3. Użytkownik – użytkownik korzystający z Portalu.
      4. Konsument lub Zamawiający – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej
        niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
        III. Ogólne warunki zamawiania posiłków
      5. Dostawy zamówionych towarów i usług odbywają się w miejscu dostaw, określonym
        przy rejestracji konta Użytkownika.
      6. Dokonując rejestracji Konsument akceptuje wybrane miejsce dostawy lub realizacji
        usługi.
      7. Płatności za posiłki przyjmowane są w dwóch formach, dostępnych po
        zarejestrowaniu i zalogowaniu się w Aplikacji:
      8. płatność online;
      9. przelew bankowy, wykonany ściśle według podanych w Aplikacji instrukcji
        dotyczącej numeru konta bankowego i tytułu przelewu.
      10. W przypadku potrzeby skorzystania z innej formy płatności należy skontaktować się
        bezpośrednio z dostawcą.
      11. W aplikacji zablokowane dla zamówień są dni, w których placówka nie funkcjonuje. W
        przypadku nieobecności tylko części uczniów, Zamawiający zobligowani są do
        usunięcia zamówienia w tym dniu. W innym wypadku zamówienie traktowane jest
        jako aktualne, posiłek zostanie dostarczony i opłata zostanie pobrana.
      12. Aktualny cennik usług jest dostępny w Aplikacji po zalogowaniu
      13. Koszty dostawy nie występują.
        IV. Płatności online
      14. Podmiotami świadczącym obsługę płatności on-line są:
        a. Autopay S.A., b.PayPro S.A., c. Krajowy Integrator Płatności S.A.
      15. Użytkownik może wybrać następujące formy płatności online:
        a. BLIK,
        b. karta płatnicza

      c. przelew elektroniczny

      1. Dostępne formy płatności za pomocą kart płatniczych to:
        a. Visa
        b. Visa Electron
        c. MasterCard
        d. MasterCard Electronic
        e. Maestro
      2. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną
        przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy
        przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
      3. Dostawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia od momentu uzyskania
        pozytywnej autoryzacji w dniu określonym przez Konsumenta jako termin dostawy.
      4. Konsument ma możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od momentu
        dostarczenia produktu, za wyjątkiem:
        a. przypadków świadczenia usług, które Dostawca wykonał w pełni za wyraźną
        zgodą Konsumenta, który wyraża taką zgodę poprzez złożenie zamówienia
        na Portalu przed rozpoczęciem świadczenia, a po jego spełnieniu traci prawo
        do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży, zawartej z Dostawcą za
        pośrednictwem Portalu,
        b. przypadków, w których towar szybko ulega zepsuciu lub ma krótki termin
        przydatności do użycia.

      V. Ochrona danych osobowych

      1. Dostawca oświadcza, że jest administratorem danych osobowych udostępnionych
        przez Użytkownika w Portalu.
      2. Przetwarzanie danych Dostawcy gromadzonych w bazie danych Portalu odbywać
        będzie się automatycznie w zasobach informatycznych Portalu, na zasadach
        określonych w poniższej Polityce prywatności.

      Polityka prywatności Dostawcy.

      1. Kilka słów o bezpieczeństwie i poufność Twoich danych:
        Bezpieczeństwo i poufność danych:
      • dążymy do zapewnienia najwyższych standardów technicznych i organizacyjnych w
        ochronie Twoich danych i dbamy o ich bezpieczeństwo.
      • dokładamy wszelkich starań by zapewnić najwyższe bezpieczeństwo i prywatność Twoich
        danych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.
      • przesyłamy tylko wiadomości związane z wykonaniem usługi, a także te, na których
        przesyłanie wyraziłeś zgodę.
      • masz dostęp do swoich danych. Napisz do nas na adres umieszczony na stronie
        www.obiado.pl a zmodyfikujemy lub usuniemy Twoje dane.
      • na podany przez Ciebie adres email zostanie przesłana wiadomość email z
        potwierdzeniem.
      • udostępnione przez Ciebie dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone z najwyższą
        starannością i zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.
      1. Administrator danych osobowych:
        Administratorem danych osobowych jest Dostawca określony powyżej w pkt. II.7. (Definicje
        stosowane w Regulaminie). Skontaktujesz się z nami poprzez zakładkę kontakt
        udostępnioną użytkownikom po zalogowaniu na stronie internetowej obiado.pl
        (zakładka „Pomoc”).
      2. Źródło pochodzenia Twoich danych:
        Dane użytkownika zbieramy od niego samego na skutek uzupełnienia informacji w trakcie
        rejestracji w Portalu, jak również zebrane w trakcie użytkowania Portalu. Dodatkowo
        użytkownik może również wskazać nam dane odbiorów zamówionych posiłków, będące
        osobami małoletnimi, jak również dorosłymi.
      3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych:
        Przetwarzamy Twoje dane, ponieważ jest to nam niezbędne do wykonania umowy o
        świadczenie usług cateringowych, w szczególności:
        a) dostawę zamówionego posiłku,
        b) zapewnienie Ci pomocy oraz udzielenie odpowiedzi na wiadomości, jakie wysyłasz
        do nas poprzez dedykowane narzędzie informatyczne znajdujące się w Portalu lub w
        wiadomości e-mail,
        c) w celu udzielenia odpowiedzi na zgłoszoną reklamację,
        d) wysyłanie Ci powiadomień, związanych z umową o świadczenie usług,
        e) wystawianie faktur VAT.

      6. Reklamacje i zwroty

      1. W przypadku reklamacji Użytkownika dotyczącej Usług, Oferty, Zamówienia i realizacji Zamówień, reklamacja winna być przekazana za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poczty tradycyjnej.
      2. Po otrzymaniu reklamacji, o której mowa w ust. a), zostanie ona niezwłocznie rozpatrzona, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania. Firma potwierdzi otrzymanie reklamacji złożonej przez Użytkownika na podany przez niego podczas zgłoszenia adres mailowy.

      Zwrot niewykorzystanych środków zgromadzonych na Karnecie jest możliwy w każdym momencie na wniosek Użytkownika złożony przez niego w formie pisemnej lub za pomocą poczty elektronicznej. Wniosek powinien zawierać informacje o loginie, numerze konta, stanie skarbonki i adresie mailowym Użytkownika. Zwrot jest realizowany w terminie do 30 dni od dnia otrzymania wniosku .

      Polityka Prywatności

      Ponadto Sklep internetowy obsługiwany przez Dostawcę przetwarza Pani/Pana dane
      osobowe w następujących celach:
      a) przekazania Pani/Pana danych osobowych do a. Autopay S.A., b.PayPro S.A., c. Krajowy Integrator Płatności S.A.
      w związku z:
      a. świadczeniem przez operatora płatności na rzecz serwisu internetowego obiado.pl usługi udostępnienia
      infrastruktury do obsługi płatności przez Internet (podstawa prawna:
      art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).
      b. obsługą i rozliczaniem przez Bank płatności dokonywanych przez klientów Sklepu
      internetowego przez Internet przy użyciu instrumentów płatniczych
      (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).
      c. w celu weryfikacji przez Bank należytego wykonania umów zawartych ze Sklepem
      internetowym, w szczególności zapewnienia ochrony interesów płatników w związku ze
      składanymi przez nich reklamacjami (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).
      b) przekazania Pani/Pana danych osobowych do Twisto Polska sp. z o.o. w związku z
      możliwością zaproponowania dokonania zapłaty za nabyty towar lub usługę przez Twisto
      Polska sp. z o.o. w ramach umowy zlecenia obejmującej formułę zakupową „Kup z Twisto” i
      udostępnieniem tej formuły zakupowej przez Sklep internetowy, a także celu weryfikacji
      przez Twisto Polska Sp. z o.o. należytego wykonania takich umów zlecenie (podstawa
      prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).
      Dane dotyczące transakcji wykonywanych przy użyciu naszego Portalu przetwarzamy
      zgodnie z przepisami podatkowymi i rachunkowymi.
      Dodatkowo przetwarzamy Twoje dane w naszych prawnie uzasadnionych celach:
      a) dochodzenia i obrony przed roszczeniami,
      b) marketingu produktów własnych.
      W przypadku, gdy poprosimy Cię o zgodę i ją wyrazisz, będziemy przetwarzać Twoje dane w
      następujących celach:
      a) dostosowania oferowanych posiłków do posiadanych alergii lub danych dotyczących
      zdrowia, które wymagają zastosowania odpowiedniej diety,
      b) informowania o aktualnościach dotyczących naszego Portalu,
      c) marketingu podmiotów współpracujących z nami.

      1. Komu przekazujemy Twoje dane:
        Twoje dane przekazujemy podmiotom, które zapewniają prawidłowe działanie naszej usługi,
        w szczególności właścicielowi Portalu, firmie cateringowej, placówkom, w których wydawane
        są posiłki, Operatorom Płatności On-line, firmom informatycznym i świadczącym usługi
        hostingowe, a także firmie obsługującej nas pod kątem księgowym.
        6

      Jeśli wyrazisz swoją zgodę na przekazanie swoich danych na cele marketingowe, możemy
      je przekazać podmiotom współpracującym z nami w tym zakresie.
      Dodatkowo, w zakresie przewidzianym przepisami prawa i umowami międzynarodowymi,
      możemy przekazywać Twoje dane osobowe podmiotom, które są uprawnione do ich
      otrzymania, w zakresie wskazanym w przepisach.
      W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach określonych w ust. 3 i 4,
      Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione przez Sklep internetowy innym
      odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, którymi mogą być:
      a. Autopay S.A., b.PayPro S.A., c. Krajowy Integrator Płatności S.A.
      Nie przekazujemy Twoich danych do państw trzecich.

      1. Jak długo będziemy przechowywać Twoje dane:
        Twoje dane w zakresie, który podałeś zakładając konto użytkownika, udostępnione na
        portalu obiado.pl będziemy przetwarzać co do zasady tak długo, jak długo będzie nas
        wiązać umowa o świadczenie usług cateringowych. W przypadku jej wypowiedzenia
        będziemy w dalszym ciągu przetwarzać dane, które musimy przechowywać w związku z
        przepisami podatkowymi i rachunkowymi, w zakresie niezbędnym do wykazania zasady
        rozliczalności, na gruncie przepisów o ochronie danych osobowych, a także obrony i
        dochodzenia roszczeń.
        Dane przetwarzane w celach marketingowych będziemy przetwarzać do czasu wniesienia
        przez Ciebie sprzeciwu, zaś te przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, do momentu jej
        wycofania.
      2. Prawa jakie przysługują Ci w związku z przetwarzaniem Twoich danych:
        a) żądanie dostępu do danych,
        b) sprostowanie danych,
        c) usunięcie danych – prawo do bycia zapomnianym,
        d) prawo ograniczenia przetwarzania danych,
        e) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
        f) prawo do przeniesienia danych,
        Przysługuje Ci także prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, pragniemy
        poinformować Cię, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania,
        którego dokonano na podstawie zgody do momentu jej cofnięcia.
        7

      Ważne! Prosimy o przemyślenie konsekwencji cofnięcia zgody o stanie zdrowia odbiorcy
      posiłków, w trakcie trwania umowy o świadczenie usług cateringowych. Cofnięcie zgody
      spowoduje, że nie będziemy mogli dostosowywać posiłków do stanu zdrowia odbiorcy.
      Jeśli stwierdzisz, że przetwarzamy Twoje dane w sposób niezgodny w prawem, służy Ci
      prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, znajdującego się ochroną danych
      osobowych.

      1. Czy musisz podać nam swoje dane?
        Podanie przez Ciebie swoich danych osobowych jest zupełnie dobrowolne, jednak brak ich
        podania uniemożliwi zawarcie umowy o świadczenie usług cateringowych za pośrednictwem
        Portalu. W przypadku prośby o wyrażenie zgody, jej udzielenie także jest dobrowolne. Brak
        udzielenia zgody spowoduje, brak możliwości przetwarzania danych w celu określonym w
        zgodzie.
      2. Zakres przetwarzanych danych
      • imię i nazwisko, adres email, numer telefonu osoby zakładającej konto w Aplikacji
      • imiona i nazwiska osób odbierających posiłki zamówione przez Aplikację
      • dane dotyczące alergii pokarmowych osób odbierających posiłki zamówione przez
        Aplikację
      • miejsce dostawy posiłków
        W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają postanowienia Kodeksu
        cywilnego i odpowiednich ustaw prawa polskiego, a także prawa Unii Europejskiej, w
        szczególności RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
        dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
        danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
        dyrektywy 95/46/WE).
      1. W przypadku, gdy podanie przez Panią/Pana danych osobowych następuje w celu
        zawarcia umowy ze Sklepem internetowym, podanie przez Panią/Pana danych osobowych
        jest warunkiem zawarcia tej Umowy. Podanie danych osobowych w tej sytuacji jest
        dobrowolne, jednak konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości zawarcia
        umowy ze Sklepem internetowym.
        W przypadku, gdy podanie przez Panią/Pana danych osobowych następuje w celu
        przekazania Pani/Pana danych osobowych do Twisto Polska sp. z o.o. przed zawarciem
        umowy sprzedaży towaru (lub usługi) nabywanego w Sklepie internetowym, przekazanie
        tych danych jest warunkiem zawarcia umowy sprzedaży w związku modelem biznesowym
        prowadzenia działalności przyjętym przez Sklep internetowy.
        W przypadku przekazania Pani/Pana danych osobowych do Banku w związku z obsługą
        irozliczaniem płatności dokonywanych przez Panią/Pana płatności na rzecz Sklepu
        internetowego przez Internet przy użyciu instrumentów płatniczych, podanie danych jest
        wymagane w celu realizacji płatności i przekazania potwierdzenia jej dokonania przez Bank
        na rzecz Sklepu internetowego.
        8

      W przypadku przekazania Pani/Pana danych osobowych do Banku w celu weryfikacji przez
      Bank należytego wykonania umów zawartych ze Sklepem internetowym, w szczególności
      zapewnienia ochrony interesów płatników w związku ze składanymi przez nich reklamacjami
      podanie tych danych jest wymagane w celu umożliwienia realizacji umowy zawartej
      pomiędzy Sklepem internetowym a Bankiem.
      W przypadku przekazania Pani/Pana danych osobowych do Twisto Polska sp. z o.o. w
      związku z możliwością zaproponowania Pani/Panu dokonania zapłaty ceny za nabyty przez
      Panią/Pana towar lub usługę przez Twisto Polska sp. z o.o. w ramach umowy zlecenia
      obejmującej formułę zakupową „Kup z Twisto” i udostępnieniem tej formuły przez Sklep
      internetowy, podanie tych danych i przetwarzanie ich w tym celu jest wymagane w związku
      modelem biznesowym prowadzenia działalności przyjętym przez Sklep internetowy i w celu
      realizacji umowy zawartej pomiędzy Sklepem internetowym a Twisto Polska Sp. z o.o.
      Polityka cookie

      1. Administrator wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje
        tekstowe, przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika (np. komputerze, tablecie,
        smartfonie). Cookies mogą być odczytywane przez system teleinformatyczny Administratora.
      2. Administrator przechowuje pliki cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika, a
        następnie uzyskuje dostęp do informacji w nich zawartych w celach:
      3. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy
        korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
      4. marketingowych (remarketing)
        3.określania profilu Użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w
        sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google,
      5. zapewnienia prawidłowego działania Sklepu.
      6. Istnieje możliwość takiej konfiguracji przeglądarki internetowej przez Użytkownika,
        która uniemożliwia przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Jednak, w
        takiej sytuacji, korzystanie ze strony internetowej przez Użytkownika może być utrudnione.
      7. Pliki cookies mogą być przez Użytkownika usunięte po ich zapisaniu poprzez
        odpowiednie funkcje przeglądarki internetowej, programy służące w tym celu lub
        skorzystanie z odpowiednich narzędzi dostępnych w ramach systemu operacyjnego, z
        którego korzysta Użytkownik.
      8. Pod tymi linkami zamieszczone są informacje o sposobach usunięcia cookies w
        najpopularniejszych przeglądarkach internetowych:
         Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/usuwanie-ciasteczek,
         Opera: http://help.opera.com/Linux/9.60/pl/cookies.html,
         Internet Explorer: http://support.microsoft.com/kb/278835/pl,
         Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
         Safari: http://support.apple.com/kb/HT1677?viewlocale=pl_PL