Uzupełnij poniższe pola a wyślemy Ci dedykowane konto testowe całkiem za darmo!

    Otwarta rejestracja obecnie jest dostępna dla wybranych placówek:

    Po dokonaniu rejestracji link aktywacyjny do konta zostanie przesłany na adres e-mail. (Prosimy o sprawdzanie także folderu SPAM).

    Jeśli Państwa placówki nie ma na liście otwartych rejestracji prosimy o kontakt.

      Pomoc

      Najczęstsze pytania i odpowiedzi
      Tworzenie konta i pierwsze logowanie
      Z jakiej strony mogę się zalogować na swoje konto?

      Każda firma dostarczająca posiłki, korzystająca z naszej aplikacji posiada swój dedykowany link dla swoich klientów, który powinien być Państwu przekazany. Jeśli z jakiegoś powodu nie otrzymali Państwo takiego linku, prosimy o kontakt.

      Po wejściu w dedykowany link, będzie widoczna opcja rejestracja, gdzie mogą Państwo utworzyć swoje konto. 

      Jeśli są Państwo nowymi użytkownikami, prosimy o rejestrację konta przez otrzymany od dostawcy posiłków dedykowany link. Jeśli konto zostało przeniesione z innej aplikacji, powinni Państwo otrzymać na zarejestrowany adres e-mail link z nowym adresem logowania i do zresetowania hasła w Obiado

      Po wejściu w dedykowany link do logowania kliknąć „Nie pamiętasz hasła?” W razie problemów prosimy o kontakt pod adresem: bok@obiado.pl.

      zamówienia i kalendarz
      zamówiłem posiłki na wybrane dni, ale kwota za zamówienie nie została ściągnięta z mojego salda, czy zamówienie zostało poprawnie złożone?

      Jeśli dni na kalendarzu są zaznaczone na kolor zielony, oznacza to, że zamówienie zostało złożone poprawnie. Środki są ściągane z salda po przekroczeniu maksymalnego terminu składania i odwoływania zamówień w danym dniu. Oznacza to, że możesz bez obaw składać zamówienia w przód na ile dni zechcesz. Jedyne o czym trzeba pamiętać, to, aby zasilić środki na posiłki w danym dniu. Stan konta można sprawdzić w zakładce „rozliczenia”.

      System pozwala za zaznaczanie kilku dni jednocześnie, tak aby można było zrealizować zamówienie np. na cały tydzień w wybranej konfiguracji. Po wybraniu interesujących nas dni trzeba kliknąć zielony przycisk „zamów”, który wywoła okno do zamówienia na wybrane dni – po wybraniu posiłków z listy, zatwierdzamy zamówienie przyciskiem „zatwierdź”.

      Po dokonaniu zamównień z poziomu kalendarza, możemy sprawdzić listę zamówień oraz ich status w zakładce „zamówienia”

      Aby anulować zamówienie wybieramy dzień/dni w kalendarzu, w których chcemy anulować zamówienie i klikamy przycisk „anuluj”.

       

      Aby zaznaczyć nieobecność na wybrane dni, tak jak w przypadku anulowania klikamy przycisk „anuluj”.

      Aby wycofać anulowanie zamówienia, klikamy na interesujący nas dzień i wybieramy opcję „obecność”, następnie na nowo możemy zaznaczyć posiłek, który chcemy zamówić.

       

      Aby zmienić zamówienie wybieramy dzień lub kilka dni w których chcemy dokonać zmiany i klikamy przycisk „Zamów” Następnie zaznaczamy lub odznaczamy pozycję które chcemy edytować. Należy pamiętać o maksymalnych godzinach zamawiania i odmawiania posiłków.