Pomoc
Najczęstsze pytania i odpowiedzi
Tworzenie konta i pierwsze logowanie
Z jakiej strony mogę się zalogować na swoje konto?
Każda firma dostarczająca posiłki, korzystająca z naszej aplikacji posiada swój dedykowany link dla swoich klientów, który powinien być Państwu przekazany. Jeśli z jakiegoś powodu nie otrzymali Państwo takiego linku, prosimy o kontakt.
Jak mogę utworzyć konto?
Po wejściu w dedykowany link, będzie widoczna opcja rejestracja, gdzie mogą Państwo utworzyć swoje konto.
Czy moje konto jest już utworzone?
Jeśli są Państwo nowymi użytkownikami, prosimy o rejestrację konta przez otrzymany od dostawcy posiłków dedykowany link. Jeśli konto zostało przeniesione z innej aplikacji, powinni Państwo otrzymać na zarejestrowany adres e-mail link z nowym adresem logowania i do zresetowania hasła w Obiado
Jak mogę wygenerować nowe hasło do konta?
Po wejściu w dedykowany link do logowania kliknąć „Nie pamiętasz hasła?” W razie problemów prosimy o kontakt pod adresem: bok@obiado.pl.
zamówienia i kalendarz
zamówiłem posiłki na wybrane dni, ale kwota za zamówienie nie została ściągnięta z mojego salda, czy zamówienie zostało poprawnie złożone?
Jeśli dni na kalendarzu są zaznaczone na kolor zielony, oznacza to, że zamówienie zostało złożone poprawnie. Środki są ściągane z salda po przekroczeniu maksymalnego terminu składania i odwoływania zamówień w danym dniu. Oznacza to, że możesz bez obaw składać zamówienia w przód na ile dni zechcesz. Jedyne o czym trzeba pamiętać, to, aby zasilić środki na posiłki w danym dniu. Stan konta można sprawdzić w zakładce „rozliczenia”.
Dlaczego jak klikam na wybrany dzień to nic się nie dzieje?
System pozwala za zaznaczanie kilku dni jednocześnie, tak aby można było zrealizować zamówienie np. na cały tydzień w wybranej konfiguracji. Po wybraniu interesujących nas dni trzeba kliknąć zielony przycisk „zamów”, który wywoła okno do zamówienia na wybrane dni – po wybraniu posiłków z listy, zatwierdzamy zamówienie przyciskiem „zatwierdź”.
Gdzie mogę sprawdzić moje zamówienia i jaki mają status?
Po dokonaniu zamównień z poziomu kalendarza, możemy sprawdzić listę zamówień oraz ich status w zakładce „zamówienia”
Jak mogę anulować zamówienie?
Aby anulować zamówienie wybieramy dzień/dni w kalendarzu, w których chcemy anulować zamówienie i klikamy przycisk „anuluj”.
Jak mogę zaznaczyć nieobecność?
Aby zaznaczyć nieobecność na wybrane dni, tak jak w przypadku anulowania klikamy przycisk „anuluj”.
Jak mogę wycofać anulowanie zamówienia?
Aby wycofać anulowanie zamówienia, klikamy na interesujący nas dzień i wybieramy opcję „obecność”, następnie na nowo możemy zaznaczyć posiłek, który chcemy zamówić.
Jak mogę zmienić zamówienie?
Aby zmienić zamówienie wybieramy dzień lub kilka dni w których chcemy dokonać zmiany i klikamy przycisk „Zamów” Następnie zaznaczamy lub odznaczamy pozycję które chcemy edytować. Należy pamiętać o maksymalnych godzinach zamawiania i odmawiania posiłków.