Uzupełnij poniższe pola, a wyślemy Ci dedykowane konto testowe całkiem za darmo!

      Regulamin – Szwajcarka

       Usługi cateringowe / dostarczania posiłków
      Ustalenia wstępne
      Dostawcą usług cateringowych / posiłków jest SZWAJCARKA MARCIN SIKORSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, siedziba: Warszawa, adres: ul. Braci Załuskich 11, 01-773 Warszawa, Polska, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001075978, NIP: 5252984903, REGON: 527215712, o kapitale zakładowym w wysokości 1 005 000,00 PLN, reprezentowaną przez Michała Kołata – prezesa zarządu
      Dostawca usług cateringowych / posiłków oświadcza, że:
      dostarczane posiłki są przygotowywane i przewożone zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi
      posiada wszystkie zezwolenia i badania niezbędne do przygotowywania, wydawania posiłków a w szczególności zgłoszenie działalności do Sanepid-u.
      wszystkie posiłki dostarczane do placówek edukacyjnych są przygotowywane zgodnie z zasadami żywienia osób dorosłych lub dzieci w wieku szkolnym/przedszkolnym
      ponosi całkowitą i wyłączną odpowiedzialność za przygotowywane i dostarczane posiłki. Wszelkie ewentualne roszczenia Odbiorców związane z korzystaniem posiłków będą kierowane bezpośrednio do Dostawcy usług cateringowych / posiłków.
      na żądanie Odbiorcy dokona zwrotu wszelkich nadpłaconych kwot wynikających z rozliczenia z Odbiorcą.
      Funkcjonalności Aplikacji
      Uzyskanie informacji o bieżącym i najbliższym jadłospisie.
      Złożenie zamówienia usługi oferowanej przez Dostawcę usług cateringowych / posiłków.
      Rezygnacja z posiłków.
      Karta EKI
      Odbiorca musi być wyposażony w elektroniczną kartę identyfikacyjną (EKI). Opłata jaką ponosi Odbiorca na rzecz Dostawcy Aplikacji, przy zakupie pierwszej karty na własność wynosi 0,00 zł. Karta jest przyporządkowana do Odbiorcy. W przypadku korzystania z EKI każdy Odbiorca jest zobowiązany do okazania i zeskanowania karty przed otrzymaniem posiłku. Osoba wydająca posiłek otrzyma informację o rodzaju zamówienia i rozliczeniu z Dostawcą usług cateringowych / posiłków.
      W przypadku zagubienia, zniszczenia bądź innej utraty EKI Odbiorca jest powiadomiony o tym fakcie poprzez wiadomość mailową oraz wiadomość sms-ową wygenerowaną przez system. Nowa karta EKI zostanie dostarczona do Odbiorcy w terminie nie dłuższym niż 48 godziny od czasu zgłoszenia braku karty przez Odbiorcę. Opłata jaką ponosi Odbiorca na rzecz Dostawcy Aplikacji, przy zakupie kolejnej karty na własność wynosi 1,00 zł i jest związana z dokonaniem zmian w Aplikacji, dostarczeniem i wydaniem kolejnej karty.
      Dostawca Aplikacji nie żąda zwrotu karty po zakończeniu jej użytkowania (zakończenie roku szkolnego, zakończenie nauki, zmiana szkoły, itp.). Karta EKI po zakupie staje się całkowitą własnością Odbiorcy.
      Odbiorca ma możliwość w każdej chwili, za pomocą Aplikacji, dostępu do pliku PDF zawierającego kod kreskowy karty EKI. Po wydruku takiego pliku PDF Odbiorca może używać go do odbioru posiłków zamiast twardej karty EKI.
      Zmiana oferty
      W przypadku, gdy możliwe jest zamawianie usług oferowanych przez Dostawcę usług cateringowych i cena za posiłki jest określona na stałe, Dostawca usług cateringowych i Dostawca Aplikacji mogą zmienić jednostkowe ceny za posiłki począwszy od rozpoczęcia kolejnego miesiąca, informując o tym Odbiorcę w formie pisemnej.
      Odbiorca może nie wyrazić zgody na stosowanie zmienionych cen. Wtedy umowa rozwiązuje się z upływem ostatniego miesiąca stosowania przez Dostawcę usług cateringowych i Dostawcę Aplikacji cen dotychczasowych.
      Jadłospisy
      Do 20 dnia każdego miesiąca, Dostawca usług cateringowych / posiłków przygotowuje nową wersję jadłospisu na miesiąc kolejny. O powstaniu nowej wersji jadłospisu i konieczności wyboru posiłków na kolejny miesiąc Aplikacja każdorazowo poinformuje Odbiorcę drogą elektroniczną.
      Aktualny jadłospis jest widoczny dla Odbiorcy po wejściu do Aplikacji zakładka ZOBOWIĄZANIA.
      Ze względu na to, że Dostawca usług cateringowych / posiłków korzysta ze świeżych produktów, w przypadku, gdy wystąpią kłopoty z zaopatrzeniem w odpowiednie produkty, Dostawca usług cateringowych / posiłków może dokonywać nieznacznych odstępstw od jadłospisów. Zastosowane zamiennie produkty powinny gwarantować wysoką jakość posiłków oraz podobne wartości odżywcze. O zastosowanych zmianach Dostawca usług cateringowych / posiłków poinformuje Odbiorcę najpóźniej w dniu dostaw do godz. 10:00.
      Faktury VAT
      W przypadku kiedy Odbiorca wyraził chęć otrzymywania faktur VAT bez podpisu, drogą elektroniczną Aplikacja generuje i udostępnia możliwość pobrania faktury VAT za każde zamówienie usługi cateringowej dokonane u Dostawcy usług cateringowych / posiłków (o ile Dostawca usług cateringowych / posiłków zgodził się na generowanie faktur VAT poprzez Aplikację) generowana jest w chwili zatwierdzenia zamówienia przez Odbiorcę.
      Zamówienia
      Odbiorca zamawia usługi cateringowe, w szczególności posiłki w trybie miesięcznym, dokonując wyboru na każdy dzień danego miesiąca. Jeżeli nie planuje zamawiania posiłku w danym dniu, powinien użyć przycisku „BEZ POSIŁKU”.
      Złożone zamówienie staje się zobowiązaniem wiążącym dla Odbiorcy po wybraniu posiłków i naciśnięciu przycisku „Zamawiam i potwierdzam obowiązek zapłaty”.
      Rezygnacje, rozwiązanie umowy
      Odbiorca ma możliwość rezygnacji z posiłku najpóźniej w dniu dostawy, do godziny 9:00.
      Zawiadomienie o rezygnacji z posiłku odbywa się poprzez:
      zalogowanie się do Aplikacji i zgłoszenie rezygnacji na stronie głównej w części REZYGNACJE.
      wysłanie wiadomości SMS na numer telefonu 789 440 135 z telefonu, którego numer został wpisany do Aplikacji przez Odbiorcę w trakcie rejestracji. Odwoływania posiłków za pomocą wiadomości SMS należy aktywować poprzez włączenie odpowiedniego modułu w zakładce „MODUŁY”. Koszt korzystania z tej funkcji to 5,00 zł miesięcznie bez względu na liczbę odwołanych posiłków. Koszt obsługi pojedynczej rezygnacji za pomocą wiadomości SMS wynosi 0,80 zł za każdą rezygnację zatwierdzoną przez Aplikację. Koszt ten ponosi Odbiorca, którego w formie utworzenia zobowiązania na w/w kwotę. Odbiorca wysyłając wiadomość SMS na wskazany powyżej numer ponosi koszt nadania zwyczajnej wiadomości SMS jaki określa taryfa operatora usług mobilnych Odbiorcy. Rezygnacja poprzez wysłanie wiadomości SMS dokonywana jest na następujących zasadach:
      Wiadomość MUSI być wysłana na numer telefonu 789 440 135 z telefonu o numerze zadeklarowanym przez Odbiorcę w Formularzu Rejestracyjnym.
      Treść wiadomości MUSI BYĆ ułożona w następującym formacie: „DD-MM-YYYY-ID”, gdzie „DD-MM-YYYY” to data posiłku jaki należy odwołać, a „ID” to numer ID Ucznia Odbiorcy, którego ma dotyczyć rezygnacja. Przykładowa treść: „25-12-2016-4389”. Pełen format i ID Ucznia wyświetlone są na stronie głównej Panelu Odbiorcy.
      Rezygnacje SMS są przyjmowane z uwzględnieniem zapisów regulujących zasady przyjmowania rezygnacji a w szczególności czas do którego Odbiorca może złożyć rezygnację.
      O możliwości odwołania posiłku decyduje godzina ODBIORU wiadomości SMS przez Aplikację. Dostawca Aplikacji nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczaniu wiadomości SMS przez operatorów telekomunikacyjnych.
      Aplikacja każdorazowo wysyła do Odbiorcy wiadomość SMS z informacją o ewentualnych błędach lub potwierdzenie dokonania rezygnacji z podaniem daty i nazwy dnia tygodnia, w którym posiłek został odwołany.
      Dostawca Aplikacji nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne pomyłki Odbiorcy w wysyłaniu wiadomości SMS mających na celu odwołanie posiłku.
      Próby dokonania rezygnacji innymi drogami niż opisane powyżej nie będą uwzględniane.
      Odbiorca ma możliwość cofnięcia dokonanej wcześniej rezygnacji co zaskutkuje wydaniem posiłku z którego wcześniej zrezygnował. Opłata pobrana od Odbiorcy za obsługę rezygnacji SMS lub nadania wiadomości SMS nie podlega zwrotowi. Aby cofnąć rezygnację Odbiorca powinien nacisnąć przycisk „COFNIJ REZYGNACJĘ”. Przycisk jest widoczny na podsumowaniu zamówienia w opisie każdego dnia, na który dokonano wcześniej rezygnacji. Odbiorca ma możliwość cofnięcia rezygnacji w identycznym terminie jak dokonywanie rezygnacji, o którym mowa w ust. 1 powyżej.
      Jeżeli z dowolnych powodów Odbiorca rezygnuje lub planuje znacząco zmniejszyć liczbę zamawianych posiłków – powinien o tym zawiadomić nie później niż 2 dni przed terminem dostawy.



      KLAUZULA INFORMACYJNA UMOWA
      Zgodnie  z  art. 13 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.  (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: Administratorem Pana/Pani Danych Osobowych jest Szwajcarka Marcin Sikorski sp. z o.o. ul. Okopowa 58/72, 01-042 WarszawaW Szwajcarka Marcin Sikorski sp. z o.o. w Warszawie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych – Izabela Remjasz, z którym kontakt jest możliwy pod adresem korespondencyjnym Szwajcarka Marcin Sikorski sp. z o.o. ul. Okopowa 58/72, 01-042 Warszawa oraz pod adresem mailowym : szwajcarka@szwajcarka.net Dane osobowe przetwarzane będą w celu :przygotowania, zawarcia i realizacji umowy, zamówień, zleceń lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dotyczy umowa m.in. organizacji i dostarczania  posiłków dla uczniów w szkole, obsługi imprez oraz świadczenia usług cateringowych (podstawa prawna: art. 6 ust 1 lit. b RODO)  wypełniania ciążących na nas obowiązków ustawowych wynikających z przepisów prawa m.in. podatkowego, rachunkowego oraz prawa pracy – podstawa prawna: (realizacja obowiązków zgodnie z art. 6 ust.1 lit. c RODO),archiwalnym, dochodzenia praw i roszczeń, ewentualnej obrony przed roszczeniami lub ich dochodzenia (podstawa prawna: nasz prawnie uzasadniony interes zgodnie z art. 6 ust.1 lit. f RODO).rozpatrywania reklamacji, w przypadku ich wniesienia, na sposób realizacji umowy łączącej Państwa ze Spółką (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO); w pozostałych przypadkach Państwa dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO)ułatwienia komunikacji z klientami w związku z realizacją usług, obsługi zgłoszeń i reklamacji                                            w ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora Danych (podstawia prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO) Dane osobowe nie są udostępniane innym odbiorcom z wyłączeniem podmiotów do tego uprawnionych takich jak:organy uprawnione na podstawie przepisów prawa do otrzymania danych osobowych,podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej                      z Administratorem umowy m.in. podmiotom świadczącym usługi logistyczne;podmiotom świadczącym usługi archiwizacji i brakowania dokumentów;podmiotem świadczącym usługi teleinformatyczne;podmiotom świadczącym usługi wsparcia merytorycznego (np. kancelarie prawne);Dane osobowe przechowywane będą przez okres Dane przechowywane będą przez okres wymagany przepisami prawa w zakresie niezbędnym do realizacji określonych celów do jakich zostały zebrane jednak nie dłużej niż 5 lat.Osoba, której dane są przetwarzane ma prawo do:dostępu do treści swoich danych – korzystając z tego prawa istnieje możliwość pozyskania informacji, jakie dane, w jaki sposób i w jakim celu są przetwarzane,prawo ich sprostowaniakorzystając z tego prawa można zgłosić do nas konieczność poprawienia niepoprawnych danych lub uzupełnienia danych wynikających z błędu przy zbieraniu czy przetwarzaniu danychprawo do ograniczenia przetwarzaniakorzystając z tego prawa można złożyć wniosek                                           o ograniczenie przetwarzania danych, w razie kwestionowania prawidłowość przetwarzanych danych. W przypadku zasadności wniosku możemy dane jedynie przechowywaćprawo do usunięciakorzystając z tego prawa można złożyć wniosek o usunięcie danych.                       W przypadku zasadności wniosku dokonamy niezwłocznego usunięcia danych. Prawo to nie dotyczy jednak sytuacji, gdy dane osobowe przetwarzane są do celów związanych z wywiązywaniem się               z prawnych obowiązków administratora lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub  w ramach władzy publicznej powierzonej administratorowi.prawo wniesienia sprzeciwukorzystając z tego prawa można w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych, jeżeli są one przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit e lub f (prawnie uzasadniony interes lub interes publiczny). Po przyjęciu wniosku w tej sprawie jesteśmy zobowiązani do zaprzestania przetwarzania danych w tym celu. W takiej sytuacji, po rozpatrzeniu wniosku, nie będziemy już mogli przetwarzać danych osobowych objętych sprzeciwem na tej podstawie, chyba że wykażemy, iż istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania danych, które według prawa uznaje się za nadrzędne wobec interesów, praw i wolności lub podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznane zostanie, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawaDane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego,Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu