Uzupełnij poniższe pola, a wyślemy Ci dedykowane konto testowe całkiem za darmo!

      Regulamin – Szwajcarka

      Usługi cateringowe / dostarczania posiłków

      Ustalenia wstępne

      Dostawcą usług cateringowych / posiłków jest SZWAJCARKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, siedziba: Warszawa, adres: ul. Okopowa 58/72 01-042 Warszawa, Polska, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001075978, NIP: 5252984903, REGON: 527215712, o kapitale zakładowym w wysokości 1 005 000,00 PLN, reprezentowaną przez Michała Kołata – prezesa zarządu

      Dostawca usług cateringowych / posiłków oświadcza, że:

      1. Dostarczane posiłki są przygotowywane i przewożone zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi.
      2. posiada wszystkie zezwolenia i badania niezbędne do przygotowywania, wydawania posiłków a w szczególności zgłoszenie działalności do Państwowej Inspekcji Sanitarno-Epidemiologicznej.
      3. Wszystkie posiłki przygotowywane lub dostarczane do placówek edukacyjnych są przygotowywane zgodnie z zasadami żywienia osób dorosłych lub dzieci w wieku szkolnym/przedszkolnym.
      4. Ponosi całkowitą i wyłączną odpowiedzialność za przygotowywane i dostarczane posiłki.
      5. Na żądanie Odbiorcy dokona zwrotu wszelkich nadpłaconych kwot wynikających z rozliczenia z Odbiorcą.

      Funkcjonalności Aplikacji

      Uzyskanie informacji o bieżącym i najbliższym jadłospisie.

      Złożenie zamówienia usługi oferowanej przez Dostawcę usług cateringowych / posiłków.

      Rezygnacja z posiłków.

      Podczas rejestracji UŻYTKOWNIK tworząc konto aktywuje opcję autozamawiania dla wskazanego odbiorcy posiłków i zamówi posiłki do końca bieżącego miesiąca oraz przedłuży na kolejny miesiąc przy nieujemnym saldzie (0 zł lub saldo dodatnie). W każdym momencie można tę opcję wyłączyć lub edytować. Każdy zamawiający posiłki, który rezygnuje z żywienia na stałe lub czasowo jest zobowiązany do wyłączenia automatycznego zamawiania w przeciwnym razie mimo anulowanych posiłków przy saldzie 0 zł bądź dodatnim, system aktywuje posiłki na kolejny miesiąc kalendarzowy.

      Karta obiadowa

      Odbiorca posiłków musi być wyposażony w kartę obiadową z kodem kreskowym lub/i z funkcją NFC (zbliżeniową). Przy wydaniu pierwszej karty na opłata wynosi 0,00 zł. Karta jest przyporządkowana do Odbiorcy. W przypadku korzystania z karty każdy Odbiorca jest zobowiązany do okazania i zeskanowania karty przed otrzymaniem posiłku. Osoba wydająca posiłek otrzyma informację o rodzaju zamówienia. Brak karty może skutkować dłuższym oczekiwaniem na odbiór posiłku.

      W przypadku zagubienia, zniszczenia bądź innej utraty karty Odbiorca jest zobowiązany wystąpić o nową kartę w aplikacji Ogłoszenia – Zgłoszenie lub telefonicznie 607 668 882. Nowa karta obiadowa zostanie dostarczona do Odbiorcy w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od czasu zgłoszenia braku karty przez Odbiorcę. Opłata jaką ponosi Odbiorca na rzecz Dostawcy Aplikacji, przy zakupie karty na własność wynosi 5,00 zł i jest związana z dokonaniem zmian w Aplikacji, dostarczeniem i wydaniem kolejnej karty.

      Dostawca Aplikacji nie żąda zwrotu karty po zakończeniu jej użytkowania (zakończenie roku szkolnego, zakończenie nauki, zmiana szkoły, itp.). Karta obiadowa po zakupie staje się całkowitą własnością Odbiorcy, za wyjątkiem kart wydanych za 0,00zł

      Odbiorca ma możliwość w każdej chwili, za pomocą Aplikacji, dostępu do pliku PDF zawierającego kod kreskowy karty. Po wydruku takiego pliku PDF Odbiorca może używać go do odbioru posiłków zamiast twardej karty nie dotyczy kart typu NFC.

      Zmiana oferty

      W przypadku, gdy możliwe jest zamawianie usług oferowanych przez Dostawcę usług cateringowych i cena za posiłki jest określona na stałe, Dostawca usług cateringowych i Dostawca Aplikacji mogą zmienić jednostkowe ceny za posiłki począwszy od rozpoczęcia kolejnego miesiąca, informując o tym Odbiorcę w formie pisemnej.

      Odbiorca może nie wyrazić zgody na stosowanie zmienionych cen. Wtedy umowa rozwiązuje się z upływem ostatniego miesiąca stosowania przez Dostawcę usług cateringowych i Dostawcę Aplikacji cen dotychczasowych.

      Jadłospisy

      Do 20 dnia każdego miesiąca, Dostawca usług cateringowych / posiłków przygotowuje nową wersję jadłospisu na miesiąc kolejny. O powstaniu nowej wersji jadłospisu i konieczności wyboru posiłków na kolejny miesiąc Aplikacja każdorazowo poinformuje Odbiorcę drogą elektroniczną.

      Aktualny jadłospis jest widoczny dla Odbiorcy po wejściu do Aplikacji zakładka Jadłospisy.

      Ze względu na to, że Dostawca usług cateringowych / posiłków korzysta ze świeżych produktów, w przypadku, gdy wystąpią kłopoty z zaopatrzeniem w odpowiednie produkty, Dostawca usług cateringowych / posiłków może dokonywać nieznacznych odstępstw od jadłospisów. Zastosowane zamiennie produkty powinny gwarantować wysoką jakość posiłków oraz podobne wartości odżywcze. O zastosowanych zmianach Dostawca usług cateringowych / posiłków poinformuje Odbiorcę najpóźniej w dniu dostaw do godz. 10:00.

      Faktury VAT

      W przypadku kiedy Odbiorca wyraził chęć otrzymywania faktur VAT bez podpisu, drogą elektroniczną Aplikacja generuje i udostępnia możliwość pobrania faktury VAT za każde zamówienie usługi cateringowej dokonane u Dostawcy usług cateringowych / posiłków (o ile Dostawca usług cateringowych / posiłków zgodził się na generowanie faktur VAT poprzez Aplikację) generowana jest w pierwszy dzień miesiąca za poprzedni opłacony miesiąc.

      Zamówienia

      Odbiorca zamawia usługi cateringowe, w szczególności posiłki w trybie miesięcznym, dokonując wyboru na każdy dzień danego miesiąca. Jeżeli nie planuje zamawiania posiłku w danym dniu, powinien użyć przycisku anuluj (widok kalendarza dany dzień czerwone kółko).

      Złożone zamówienie staje się zobowiązaniem wiążącym dla Odbiorcy, po wybraniu posiłków i naciśnięciu Zatwierdź zamówienie. Kolor zielony aktywne zamówienie, kolor czerwony anulowane zamówienie, biały kolor brak zamówienia.

      Płatności

      Odbiorca opłaca zamówione posiłki do 10 – tego bieżącego miesiąca poprzez szybką wpłatę lub przelew tradycyjny na dane wskazane po naciśnięciu ikony salda (zasil konto). Tytuł przelewu należy wpisać bez zmian, aby można było właściwie zaksięgować wpłatę.

      Numer rachunku do przelewu tradycyjnego: 38 1050 1735 1000 0090 8351 2625.

      Przelewy tradycyjne księgowane są przez dostawcę posiłków. Standardowy czas realizacji przelewu wynosi od 2-3 dni roboczych. W razie braku zaksięgowania wpłaty w systemie, prosimy o bezpośredni kontakt z dostawcą posiłków – dane kontaktowe w zakładce POMOC.

      Rezygnacje, rozwiązanie umowy

      Odbiorca ma możliwość rezygnacji z posiłku najpóźniej w dniu dostawy, do godziny 9:00.

      Zawiadomienie o rezygnacji z posiłku odbywa się poprzez:

      zalogowanie się do Aplikacji i zgłoszenie rezygnacji na stronie głównej w części Zamów.

      Dostawca Aplikacji nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne pomyłki Odbiorcy w czynnościach mających na celu odwołanie posiłku.

      Próby dokonania rezygnacji inną droga niż opisana powyżej nie będą uwzględniane.

      Odbiorca ma możliwość cofnięcia dokonanej wcześniej rezygnacji, co za skutkuje wydaniem posiłku, z którego wcześniej zrezygnował. Opłata pobrana od Odbiorcy za obsługę „szybka wpłata” nie podlega zwrotowi. Aby cofnąć rezygnację Odbiorca powinien nacisnąć przycisk edytuj w widoku kalendarza po zaznaczeniu stosownego dnia. Przycisk jest widoczny pod kartką kalendarza w zamów. Odbiorca ma możliwość cofnięcia rezygnacji w identycznym terminie jak dokonywanie rezygnacji, o którym mowa powyżej (do godziny 9:00 danego dnia). Wyjątek stanowi zamawianie i odwoływanie kanapek oraz podwieczorków.

      KLAUZULA INFORMACYJNA UMOWA
      Zgodnie  z  art. 13 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.  (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:Administratorem Pana/Pani Danych Osobowych jest Szwajcarka sp. z o.o. ul. Okopowa 58/72, 01-042 WarszawaW Szwajcarka Marcin Sikorski sp. z o.o. w Warszawie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych – Izabela Remjasz, z którym kontakt jest możliwy pod adresem korespondencyjnym Szwajcarka Marcin Sikorski sp. z o.o. oraz pod adresem rodzice@szwajcarka.pl Dane osobowe przetwarzane będą w celu :przygotowania, zawarcia i realizacji umowy, zamówień, zleceń lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dotyczy umowa, przed zawarciem umowy (podstawa prawna: art. 6 ust 1 lit. b RODO);wypełniania ciążących na nas obowiązków ustawowych wynikających z przepisów prawa m.in. podatkowego, rachunkowego oraz prawa pracy – podstawa prawna: (realizacja obowiązków zgodnie z art. 6 ust.1 lit. c RODO),archiwalnym, dochodzenia praw i roszczeń, ewentualnej obrony przed roszczeniami lub ich dochodzenia (podstawa prawna: nasz prawnie uzasadniony interes zgodnie z art. 6 ust.1 lit. f RODO).rozpatrywania reklamacji, w przypadku ich wniesienia, na sposób realizacji umowy łączącej Państwa ze Spółką (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO); prowadzenia marketingu własnych produktów lub usług Spółki stanowiącego realizację naszego prawnie uzasadnionego interesu, jakim jest informowanie o naszej ofercie handlowej (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO); w pozostałych przypadkach Państwa dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO)ułatwienia komunikacji z klientami w związku z realizacją usług, obsługi zgłoszeń i reklamacji                                            w ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora Danych (podstawia prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO) Dane osobowe nie są udostępniane innym odbiorcom z wyłączeniem podmiotów do tego uprawnionych takich jak:organy uprawnione na podstawie przepisów prawa do otrzymania danych osobowych,podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej                      z Administratorem umowy m.in. podmiotom świadczącym usługi logistyczne;podmiotom świadczącym usługi archiwizacji i brakowania dokumentów;podmiotom świadczącym usługi pocztowe i kurierskie;podmiotom świadczącym usługi wsparcia merytorycznego (np. kancelarie prawne);Odbiorcami danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące z Administratorem Danych;Osoba, której dane są przetwarzane ma prawo do:dostępu do treści swoich danych – korzystając z tego prawa istnieje możliwość pozyskania informacji, jakie dane, w jaki sposób i w jakim celu są przetwarzane,prawo ich sprostowaniakorzystając z tego prawa można zgłosić do nas konieczność poprawienia niepoprawnych danych lub uzupełnienia danych wynikających z błędu przy zbieraniu czy przetwarzaniu danychprawo do ograniczenia przetwarzaniakorzystając z tego prawa można złożyć wniosek                                           o ograniczenie przetwarzania danych, w razie kwestionowania prawidłowość przetwarzanych danych. W przypadku zasadności wniosku możemy dane jedynie przechowywaćprawo do usunięciakorzystając z tego prawa można złożyć wniosek o usunięcie danych.                       W przypadku zasadności wniosku dokonamy niezwłocznego usunięcia danych. Prawo to nie dotyczy jednak sytuacji, gdy dane osobowe przetwarzane są do celów związanych z wywiązywaniem się               z prawnych obowiązków administratora lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub  w ramach władzy publicznej powierzonej administratorowi.prawo wniesienia sprzeciwukorzystając z tego prawa można w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych, jeżeli są one przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit e lub f (prawnie uzasadniony interes lub interes publiczny). Po przyjęciu wniosku w tej sprawie jesteśmy zobowiązani do zaprzestania przetwarzania danych w tym celu. W takiej sytuacji, po rozpatrzeniu wniosku, nie będziemy już mogli przetwarzać danych osobowych objętych sprzeciwem na tej podstawie, chyba że wykażemy, iż istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania danych, które według prawa uznaje się za nadrzędne wobec interesów, praw i wolności lub podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznane zostanie, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawaDane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego,Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu