Masz pytania?
Regulamin HM Gastro
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG CATERINGOWYCH
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z usług, świadczonych przez Henryka Baranka prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą HMGASTRO HENRYK BARANEK z siedzibą w Poznaniu przy oś. Bolesława Chrobrego 40b/12
60-681 , NIP 9720214320, REGON 301040133, zwany dalej „HMGASTRO ”. - W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
§ 2 WYKONYWANA USŁUGA
- Usługa dotyczy przygotowania i dostawy posiłków w ramach świadczenia usług przez
sprzedawcę na warunkach określonych w umowie i niniejszym regulaminie - HMGASTRO w ramach swojej działalności oferuje wydawanie i dostarczanie posiłków pod wskazany adres na terenie działalności firmy zestawy pakietów śniadaniowych i obiadowych. Każdy posiłek spakowany jest w oddzielny pojemnik jednokrotnego użytku.
- Dzień dostawy zestawów jest uzależniony od wcześniej złożonego zamówienia przez klienta (tj. nie później niż dzień poprzedzający dostarczenie posiłków).
- Zestaw dostarczony – rozumie się jako zestaw obiadowy przekazany do rąk własnych osoby upoważnionej, HMGASTRO nie ponosi odpowiedzialności za przerwanie łańcucha chłodniczego, uszkodzenie zestawu po wydaniu posiłków oraz jego ewentualne zaginięcie.
- Zestaw dostarczony przeznaczony jest do spożycia tego samego dnia i nie powinien
przekraczać on wyznaczonego czasu spożycia. Zestawy powinny być przechowywane w warunkach chłodniczych. - HMGASTRO nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje spożywania posiłków po czasie innym niż wyżej podany.
- Zestawy obejmują: dania śniadaniowe oraz dania obiadowe.
- Menu sporządzane jest przez Szefa Kuchni HMGASTRO , dania sporządzane są z
produktów sezonowych jak i zalecanych produktów spożywczych jak najwyższej jakości.
§ 3 ZAMÓWIENIA
- Składający zamówienie potwierdza, iż zapozna się i akceptuje wszystkie warunki niniejszego regulaminu.
- Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywanie i przetwarzanie przez HMGASTRO , danych osobowych w celu realizacji usługi.
- HMGASTRO przyjmuje zamówienia za pomocą serwisu hmgastro.obiado.pl.
- Dostawa posiłków następuje w planowanym dniu dostawy określonym w menu załączonymw serwisie Obiado.
- Zamówienia w serwisie Obiado należy składać minimum jeden dzień przed planowaną dostawą posiłków.
- Zgłoszenia nieprawidłowości należy wysyłać na adres mailowy:
info@poznanski-catering.pl - Potwierdzenie złożonego zamówienia otrzymywane jest drogą mailową natychmiast po jego złożeniu.
- Wiadomość potwierdzająca zamówienie zawiera szczegółowe informacje takie jak: dane osobowe, dane dostawcy, dane zamówienia, kwota zapłaty.
- Klient ma prawo do zgłoszenia zastrzeżeń dotyczących danych osobowych, braku możliwości logowania oraz specyfikacji zamówienia bez zbędnej zwłoki, nie później niż w dniu poprzedzającym rozpoczęcie zamówienia do godziny 15:00.
§ 4 REZYGNACJA
- Klient ma prawo do rezygnacji zamówienia bez podania przyczyny z okresem 1 dnia
roboczego (tj. 24 godziny przed rozpoczęciem produkcji). - Oświadczenie o rezygnacji zamówienia winno być złożone w formie pisemnej na adres mailowy: info@poznanski-catering.pl lub w serwisie hmgastro.obiado.pl.
- W przypadku rezygnacji z zamówienia sprzedający dokonuje zwrotu kwoty odpowiadającej zamówieniu w ciągu 7 dni roboczych.
- Aktualny cennik zestawów znajduje się w serwisie hmgastro.obiado.pl
- Sprzedawca ma prawo do rozwiązania umowy sprzedaży w przypadku:
a. Braku dostępności produktów.
b. Braku dokonania płatności za zakupione zestawy.
c. Naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego regulaminu.
§ 5 Odstąpienie od umowy - Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy gdyż przedmiotem umowy jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia. Niniejsze postanowienie regulaminu zgodnie z art. 38 pkt 4 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta odnosi również skutek do klientów będących konsumentami.
- Sprzedawca ma prawo do wstrzymanie się lub odstąpienia realizacji umowy z powody braku dostępności produktów, złożenie zamówienia w sposób nieprawidłowy uniemożliwiający jego realizację – w tym braku akceptacji niniejszego regulaminu, braku płatności za zakupiony produkt lub naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego regulaminu.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Klienta i dokona zwrotu w ciągu 7 dni roboczych zapłaconej przez klienta ceny. Skorzystanie z takiego uprawnienia nie stanowi obowiązku Sprzedawcy do wypłaty odszkodowania, zadośćuczynienia czy naprawienia szkody po stronie Klienta.
- W przypadku odstąpienia od umowy, w ramach, której płatność na rzecz sprzedawcy została dokonana za pośrednictwem:
a. Systemu Tpay, cena zostanie Klientowi zwrócona po pomniejszeniu prowizji pobieranej w ramach systemu Tpay.
b. Sprzedaży indywidualnej za pomocą gotówki kwota zostanie zwrócona Klientowi w
punkcie w którym została zawarta umowa sprzedaży w kwocie równej zamówieniu.
§ 6 PŁATNOŚĆ
- Klient zobowiązany jest do dokonania płatności przed rozpoczęciem odbioru bądź dostawy
posiłków. W przypadku braku płatności zamówienie zostanie anulowane. - Opłata za zestawy obiadowe może nastąpić
a. Opłatą osobistą podczas odbioru zamówienia.
b. Poprzez płatność online za pomocą serwisu Tpay. - Na życzenie klienta HMGASTRO wystawi fakturę VAT. Dane do faktury należy przesłać na adres mailowy info@poznanski-catering.pl przed dokonaniem płatności lub zgłosić przed odbiorem zamówienia oraz przed dokonaniem płatności naszemu sprzedawcy. Wystawiona faktura VAT zostanie wysłana drogą mailową na adres e-mailowy podany przy zamówieniu bądź wydany zostanie przez pracownika realizującego usługę.
§ 7 REKLAMACJE
- „Reklamacja” – sytuacja lub warunki, które nie zostały przez HMGASTRO spełnione, a wynikają ze złożonego przez Klienta zamówienia lub niniejszym regulaminem.
- Reklamacja powinna zostać złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail pod adresem: info@poznanski-catering.pl , każda reklamacja po jej odczytaniu zostaje
potwierdzona przez upoważnionego pracownika. - Z chwilą otrzymania potwierdzenia przyjęcia reklamacji przez Klienta, HM GASTRO w ciągu 7 dni roboczych przesyła informację o wynikach jej rozpatrzenia.
- Klient powinien złożyć „Reklamację” w terminie do 2 dni roboczych od wystąpienia sytuacji podlegającej reklamacji załączając dowody (tj. dowód zapłaty, zdjęcie)
- Reklamacje złożone po upływie terminu nie będą rozpatrywane.
- W przypadku uznania reklamacji przez HM GASTRO , za zasadną, Klient zostanie
poinformowany o możliwości rekompensaty lub zwrotu pieniędzy poprzez kontakt
telefoniczny bądź drogą mailową. - W przypadku uznania reklamacji przez HMGASTRO , za niezasadną, Klient zostanie o tym fakcie poinformowany niezwłocznie poprzez kontakt telefoniczny bądź drogą mailową. W przypadku braku zgodności Klienta z decyzją Sprzedawcy przysługuje się odwołanie od decyzji w ciągu 7 dni roboczych.
- W przypadku wniesienia odwołania, Sprzedawca w ciągu 30 dni roboczych poinformuje klienta o decyzji niezwłocznie poprzez kontakt telefoniczny bądź drogą mailową.
§ 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin obowiązuje od dnia 04.09.2023 r.
- Każdy Klient wraz z posiłkiem obiadowym otrzymuje niniejszy regulamin do wglądu.
- Złożenie zamówienia i dokonanie płatności jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
∙ Wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych przez HMGASTRO HENRYK BARANEK zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. Urz. UE L z 2016r. nr 119/1 – (zw. RODO) oraz ustawy z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) – wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
∙ Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych przez HMGASTRO
Z siedzibą Poznaniu przy oś. Bolesława Chrobrego 40b/12
60-681, NIP 9720214320 w celu przesyłania informacji handlowych, a
także treści marketingowych i reklamowych, ankiet lub opinii pochodzących od HMGASTRO lub podmiotów trzecich zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. Urz. UE L z 2016r. nr 119/1 – (zw. RODO) oraz ustawy z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) – wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wskazuję, iż udzielona zgoda jest dobrowolna i udzielam jej świadomie.