Uzupełnij poniższe pola, a wyślemy Ci dedykowane konto testowe całkiem za darmo!

      Pomoc

      Najczęstsze pytania i odpowiedzi
      Tworzenie konta i pierwsze logowanie

      Każdy dostawca posiłków, korzystający z naszej aplikacji posiada swój dedykowany link dla swoich klientów, który powinien być Państwu przekazany. Jeśli z jakiegoś powodu nie otrzymali Państwo takiego linku, prosimy o kontakt.

      Po wejściu w dedykowany link, będzie widoczna opcja rejestracja, gdzie mogą Państwo utworzyć swoje konto. 

      Jeśli są Państwo nowymi użytkownikami, prosimy o rejestrację konta przez otrzymany od dostawcy posiłków dedykowany link. Jeśli konto zostało przeniesione przez dostawcę posiłków z innej aplikacji, powinni Państwo otrzymać na zarejestrowany adres e-mail link z nowym adresem logowania i do zresetowania hasła w Obiado

      Po wejściu w dedykowany link do logowania kliknąć „Nie pamiętasz hasła?” W razie problemów prosimy o kontakt pod adresem: bok@obiado.pl.

      Uzupełnianie danych na koncie

      Aby zmienić klasę należy wejść w menu w sekcje odbiorcy posiłków, następnie kliknąć edytuj i zmienić klasę dziecka.

      Aby zmienić dietę należy wejść w menu w sekcje odbiorcy posiłków, następnie kliknąć edytuj i zmienić dietę dziecka.

      Aby wprowadzić lub zmienić numer karty obiadowej należy wejść w menu w sekcje odbiorcy posiłków, następnie kliknąć edytuj i zmienić numer karty obiadowej dziecka.

      Aby zmienić placówkę dziecka prosimy o kontakt z pomocą techniczną pod adresem bok@obiado.pl

      Aby wprowadzić alergeny i uwagi do alergii należy wejść w menu w sekcje odbiorcy posiłków, następnie kliknąć edytuj i wprowadzić alergeny lub uwagi do alergii dziecka.

      zamówienia i kalendarz

      System pozwala za zaznaczanie kilku dni jednocześnie, tak aby można było zrealizować zamówienie np. na cały tydzień w wybranej konfiguracji. Po wybraniu interesujących nas dni trzeba kliknąć zielony przycisk „zamów”, który wywoła okno do zamówienia na wybrane dni – po wybraniu posiłków z listy, zatwierdzamy zamówienie przyciskiem „zatwierdź zamówienie”.

      Po dokonaniu zamównień z poziomu kalendarza, możemy sprawdzić listę zamówień oraz ich status w zakładce „zamówienia” lub pod ikoną koszyka nad kalendarzem zamówień

      Aby anulować zamówienie wybieramy dzień/dni w kalendarzu, w których chcemy anulować zamówienie i klikamy przycisk „anuluj”. Aby zaznaczyć nieobecność na wybrane dni, tak jak w przypadku anulowania klikamy przycisk „anuluj”.

       

      Aby wycofać anulowanie zamówienia, klikamy na interesujący nas dzień i wybieramy opcję „Zamów / obecność”, następnie na nowo możemy zaznaczyć posiłek, który chcemy zamówić.

       

      Aby zmienić zamówienie wybieramy dzień lub kilka dni w których chcemy dokonać zmiany i klikamy przycisk „Zamów / edytuj” Następnie zaznaczamy lub odznaczamy pozycję które chcemy edytować. Należy pamiętać o maksymalnych godzinach zamawiania i odmawiania posiłków.

      Aby zmienić zestaw na samo drugie danie, wybieramy na kalendarzu dni które nas interesuja a następnie zielony przycisk zamow / edytuj – odznaczamy zestaw i zaznaczamy samo drugie danie

      Płatności i rozliczenia

      Jeśli dni na kalendarzu są zaznaczone na kolor zielony, oznacza to, że zamówienie zostało złożone poprawnie. Środki w tym przypadku są ściągane z salda po przekroczeniu maksymalnego terminu składania i odwoływania zamówień w danym dniu. Oznacza to, że możesz bez obaw składać zamówienia w przód na ile dni zechcesz. Jedyne o czym trzeba pamiętać, to, aby zasilić środki na posiłki w danym dniu. Stan konta można sprawdzić w zakładce „rozliczenia”.

      Ujemne saldo może nastąpić jeśli przy rejestracji zostało aktywowane zamówienie na posiłki na obecny miesiąc, w takim przypadku zielone dni na kalendarzu zamówień informują w jakie dni jest złożone zamówienie. Możesz anulowac zamówienie na każdy dzień wybierając interesujące Cie daty i klikając przycisk „anuluj”

      Podczas rejestracji na prośbę dostawcy posiłków, system sam zaznacza domyślnie zamawiane posiłki, tak ,aby nie musiał już tego robić rodzic. Można wyłączyć opcję automatycznych zamówień klikając ikonkę zębatki nad kalendarzem zamówień.

      System działa na zasadzie zasilania salda na koncie, z którego następnie są ściągane środki, do opłacenia złożonego zamówienia. Jeśli chcesz złożyć zamówienie najpierw zasil swoje konto. Jeśli anulujesz zamówienie lub pozostanie nadpłata na koncie, możesz wykorzystać środki w dowolnej chwili w przyszłości np. na kolejny miesiąc.

      Usuwanie konta lub profilu dziecka

      W celu usunięcia profilu dziecka prosimy o kontakt z pomocą techniczną pod adresem bok@obiado.pl

      Konto może zostać usunięte, tylko jeśli jego saldo nie jest ani dodatnie ani ujemne i wynosi 0.